17.3.09

Οι αισθησεις μου


Σαν ακουω την φωνη σου λεξεις γνωριμες ηχουν στ αυτια μου
Σαν αισθανομαι την αφη σου χαδια κατακλυζουν ολο μου το ειναι
Σαν γευομαι εσενα ειναι σαν να γευομαι πρωτη φορα
Σαν σε βλεπω μου διωχνεις καθε μου σκοταδι
Σαν μυριζω το αρωμα σου η πιο γλυκια αναμνηση σου εχει ηδη χαραχτει...
Ολες μου τις πεντε αισθησεις εσυ εχεις κυριευσει
Ολες μου τις δυναμεις τις εκανες πιο δυνατες

Ολες μου τις επιθυμιες πλαι σου μπορω και θελω να τις εκπληρωσω

Ολα μου τα ονειρα ξαφνικα αποκτουν σημασια

Ολες μου οι σκεψεις δεν ειναι πια κρυφες τις μοιραζομαι μαζι σου

Ομως ολα αυτα ειναι τοσο λιγα
Ομως καμια λεξη

Καμια φραση

Δεν εκφραζει αυτο που νιωθω ....

Γιαυτο απλα θα το ζησω ..... μαζι σου ....


Σ ευχαριστω !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...