24.5.09

Ορκιζομαι μωρο μου και τρελαινομαι !!!


Ορκιζομαι μωρο μου και τρελαινομαι!!!

Την αλλη Δευτερα παιρνω το χαρτι

Ορκιζομαι , ορκιζομαι

Ορκιζομαι μωρο μου και τρελαινομαι

Την αλλη Δευτερα εχουμε γιορτη !

Ειχε δικιο οποιος ειπε πως ο,τι θελεις πολυ βγαινει παντα αληθινο

Στο ονειρο αυτο ζησαμε ολοι στο ονειρο αυτο δεν υπαρχουν ορια

Και εγω επιτελους καλλιο αργα παρα ποτε ΤΟ ΖΩ!

Ειχες δικιο < εσυ εκει > ελεγες ποτε τιποτα δεν ειναι τυχαιο

Σιγουρα τιποτα δεν ειναι, ανθρωποι φυγανε αλλοι ηρθανε αλλοι μεινανε

Εγω ομως ειμαι ακομα εδω κι αυτο το καλοκαιρι να λεω γεια παω να ζησω

Να υπαρχω και ζω μονο για κεινον για μας δεν υπαρχει αντιο

Γιατι μαζι φτιαχνουμε ιστορια στην αγαπη και στην ευτυχια

Γιατι ενα χαμογελο που εχασα καπου καπως το τελευταιο καιρο το ξαναβρηκα

Και αν κλαιω μη με φοβασαι μη τρομαζεις ματια μου ολα για καλο γινονται

Ο χρονος τα λυνει ολα ισως δεν τα γιατρευει αλλα κατι γινεται ...

Και εγω θα μαι παντα η αποδειξη του εναντιον

Εγω μεγαλωσα αντιδρωντας κ εδω αντιδρω γιατι και η χαρα μοιραζεται

Και η χαρα εκφραζεται με λεξεις ισως λιγες γιατι τα συναισθηματα ειναι τοσα

Ενα ονειρο εφυγε,εγινε ενα αλλο το μεγαλυτερο ονειρο απ ολα ερχεται σε λιγους μηνες.... και δε με νοιαζει τι θα γινει σβηνω το φοβο της μοναξιας

Οχι δεν την θελω αλλα παταω γερα κ ας μην ειναι παντα η γη απο κατω...

Γιατι εγω ετσι ειμαι ετσι κανω κ ετσι θα ειμαι !!!

ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΣΟΥ !!!!!!!!

Ορκιζομαι μωρο μου και τρελαινομαι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Και τρελαθηκα μαζι σου και ερωτευτηκα καλως τα δεχτηκα <3


Μια χαρτοριχτρα ειχε πει πως στο 9 θα ειμαι ευτυχισμενη !


http://www.youtube.com/watch?v=9Uvhh8dInyw


Αντε γεια μας !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...