12.3.09

Αφιερωμενο να πειτε σε εκεινον .......


Σημερα η μαλλον εδω καιρο καποιος αγαπημενος μου ζητησε να γραψω κατι αισιοδοξο κατι που να πηγαζει απο μεσα μου κ να εκδηλωνει την χαρα μου κ τα ολα οσα νιωθω ..... εχει δικιο πολυ μαυρη μαυριλα εδω μεσα αλλα πλεον ειμαι καλα κ

Την καθε επομενη γραμμη του την αφιερωνω και του υποσχομαι συντομα μια σωστη συναντηση τα λεμε επι ωρες οπως τοτε που γνωριστηκαμε πριν παρουμε κ οι 2 μας τον «στραβο» το δρομο .... χιχιχιχι

Λοιπον θα ναι σαν να κανω διαλογο μαζι σου αυτη την στιγμη ...

Ξερω μου ειπες τις προαλλες αλλαξα απο τοτε που με γνωρισες , αλλη κοπελα ειδες εκεινο το βραδυ στο νησι της Παρου αλλη βλεπεις τωρα , δεν αλλαξα ομως φιλε μου

Η ιδια ειμαι απλα συνηλθα απλα τα σβησα ολα οσα εκεινα ποναγανε κ κραταγανε πισω εμενα στοιχειωμενη ..... ειχες δικιο που ελεγες αλανι η Μαχη αλανι ειμαι ακομη

Αλλα ωριμο αλανι πια αλητακι οπως παντα αλλα οχι οπως τοτε ... οχι βυθισμενη στα λαθη στα παθη και στην ζωη που αλλοι ηθελαν να ζησω ...

ΤΩΡΑ ΖΩ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΖΩΗ !!! και την ζω οπως θελω εγω....

Εισαι απ αυτους που ξερει ποια ειναι τα ονειρα μου και μαζι με τον jose και την αλλη μας φιλη την molinari τον μαιο τι ειπαμε ρε τρελο??? Στα Προπυλαια θα τα σπασουμε ολα μα ολα ομως !!!!!!! γιατι εμεις ρε ξερουμε να περναμε καλα εισαι ο πρωτος που γνωρισα πριν την αλλαγη μου και με βοηθησε να δω πραμματα καταστασεις και ανθρωπους σωστα ... εισαι λιγο κυνικος αλλα πολυ λογικος αλλα ξερω πως μεσα σου κρυβεις ο,τι και εγω μια μεγαλη ευαισθησια κ ενα μεγαλο παιδι ..... οταν εγω σου ελεγα για τι εχω ζησει μου ελεγες μακαρι να ερωτευτω και εγω καποια στιγμη δεν ξερω αν ηρθε η στιγμη αυτη για σενα αλλα ειμαι σιγουρη θα ερθει .....

Μου ειπες δυο ανθρωποι δυο φιλες μου μη τις χασω ποτε αυτες θα με βοηθησουν στον σωστο το δρομο ναι αυτες τις ξερεις ζορζετακι κ ρενουλα αυτες ελαμψαν ξανα το χαμογελο μου αυτες με εκαναν να βρω την αξιοπρεπεια μου την νηφαλιοτητα μου τον εαυτο μου αυτες μου εδωσαν ξανα ζωη ..... κ ξερεις ποιο ειναι τ αστειο ε?

Τι εγινε φετος στις 19 οκτωβρη???? Εσυ ειχες γενεθλια, μαζι σου και εγω γιατι τοτε γνωρισα την φιλεναδιτσα μου το ζορζετακι ........ ειδες ημερομηνια σταθμος !!!!

Εμαθα γυριζεις το hostel no 3 ? εεεεεεεεε??? Απ τν μακρυνη βουδαπεστη ... ωραια θα μου στειλεις καμια κοπια ε? Στην καλη σου την φιλη ε??? Κ στην ρωμη θελω μια θεσουλα στις βαλιτσουλες si raggazzo mio?? Mi piace roma mi piace tutta l’Italia anche bergamo !!! non tu viene a bergamo? Ma perche ??????? xaxaxaxaxa

Και αν ακομη δεν καταλαβες Περι μου αποκλειστικα αφιερωμενα σε σενα

Επειδη το ζητησες !!!

Cya in fox … n in villa!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eZSKwGkeT-8
never miss a beat my friend !!!

Και επονται και αλλες αφιερωσεις για εναν που ηρθε ξαφνικα στην ζωη μου

Και την αλλαξε ριζικα κ την ομορφυνε οσο κανεις αλλος ... σε ευχαριστω ματακια μου γλυκα !!!!! ξερεις εσυ .......... <3


http://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8
αφιερωμενο στο νινι μου που ξερω οτι του αρεσει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...