5.12.10

Μου φαινεται σαν ναναι χθες ....


Μα πάει ένας χρόνος και κάτι .... Ο καιρός μου κοντεύει, ήνηγκεν η ώρα μου... συνήθισα η αλήθεια είναι αλλά κάθε τέλος και μια νέα αρχή, κάθετι μια εμπειρία, δύσκολη, επώδυνη αλλά τελικά κέρδισα πολλά, ίσως όχι τόσο σε γνώσεις αλλά σε συμπεριφορές, σε πράξεις, σε κρίσεις... Νόμιζα όλο αυτό θα μ'αλλάξει και τελικά αν αλλάξα, τότε είναι απλά προς το καλύτερο, η Μάχη παραμένει ο ίδιος άνθρωπος... αυτή που χθες βράδυ έπινε και πάλι μαύρη σαμπούκα και με οδοντογλυφίδες μάταια προσπάθουσε να μάζεψει την άφανα... παραμεγάλωσε και αυτή αλλά μ'άρεσει... Μέσα από όλο αυτό βγήκα αλώβητη και αξιοπρεπής και συνεχίζω πλέον για εκεί που στόχευα, εκεί που ονειρεύομουν και επιτέλους ναι γίνεται πραγματικότητα....

Πάντα πίστευα μέσα μου, ότι το να φέρεσαι σωστά και να κάνεις καλά την δουλειά σου χωρίς να γίνεσαι αγενής χωρίς να αρπάζεις σαν αρπακτικό ευκαιρίες χωρίς να υποτιμάς τους άλλους αλλά με το να σέβεσαι θα σε φέρει κάπου... κάπου καλά! και αν υπάρχουν άνθρωποι που ακόμη πιστεύουν " ααα αυτό μώρε το μικρό, σιγά..." δικαίωμα τους .... γιατί και το μικρό κάποτε μεγαλώνει! Γιατί το μικρό στα 18 και στα 22 του έζησε τόσα που μάκαρι να μην τα ζήσει κανείς στην ζωή του.

Είναι η πρώτη χρονιά που ένω είμαι καλά, έχω όσα ήθελα και όσους ήθελα να έχω αγκαλιά οι γιορτές το μόνο που μου λένε είναι ώρα για ξεκούραση... Δεν είναι ότι δεν μου λείπεις ΕΣΥ όπως γίνεται εδώ και 3 χρόνια.... δεν είναι ότι η οικονομική κρίση με χαλάει δεν είναι ότι απλά τα ίδια και πάλι... αλλά WTF? συνήθισα... ας έρθουν οι γιορτές να αντάλλαξουμε δωράκια , να κάνουμε μαμ, να δούμε οικογένειες, γνωστούς, φιλούς, να δω τους δυο ξανθούς μου άγγελους... και να μαι αγκαλιά και φέτος με τον Στέφανουλη όταν άλλαζει πάλι η χρονιά...

Σ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που άντεξες όλο αυτόν τον καιρό πλάι μου... ήταν δύσκολο αλλά άξιζε... συνεχίζω στο όνειρο πλάθοντας νέα όνειρα μάζι σου και δίπλα σου...


Οι μετάφρασεις μου όμως δεν τέλειωσαν, άντε καιρός για συνέχεια...


Καλές γιορτές σε όλους και εκεί στην Τ.... κουράγιο θα πέρασουν τα δύσκολα θα έρθουν πάλι καλύτερες μέρες, trust me!


http://www.youtube.com/watch?v=dVaZZRo0LN8

Αφιερώμενο στους συνέργατες μου.... νότια κ βόρεια πτέρυγα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...