26.1.09

Ερχονται καλυτερες μερες ...


Εμαθα να πιστευω στην ζωη εμαθα να πιστευω στην φιλια

Εμαθα να πιστευω σε εμενα και στις δυναμεις μου

Εμαθα να μαι γεματη θετικη ενεργεια ακομη και αν ολα γυρω ειναι μαυρα

Εγω χρωματιζω τις σκεψεις εγω βλεπω εσενα μεσα απο εμενα

Εγω ονειρευομαι ...

Δε βιαζομαι χαιρομαι την καθε στιγμη

Για ολα υπαρχει λογος

Για ολα υπαρχει χρονος

Σβηνω ενα ενα τα λαθη

Σβηνω και τα παθη

Μενω εδω να αγναντευω το μελλον

Καλο θαναι ελπιδοφορο

Στερηθηκα πολλα κ καλα

Εζησα πολλα κ ασχημα

Δε μετανιωνω ισως σε μισω

Ισως με μισω για τοτε

Οχι για τωρα

Για τωρα αναβω ενα τσιγαρο

Πινω μια γουλια σαμπουκα

Και φυγαμε ...

Οι συνηθειες δεν αλλαξαν

Εγω ομως αλλαξα...

Και εσυ μολις μου χαμογελασες

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...