11.6.09

Ολα αλλαξαν και ολα αλλαζουν



11/6/07 2 χρονια

Υπαρχουν στιγμες που θελω απλα να γυρισω εκει που ετρεχα στα γονατα σου να κουρνιασω υπαρχουν στιγμες που θελω απλα να φωναζω ολη την ωρα για να σ εκνευριζω υπαρχουν στιγμες που θελω απλα να τα ζησω ολα παλι απ την αρχη και κυριως εκεινες τις τελευταιες τρεις μερες ..... ομως ακομη κ αν γινοταν δεν θα ηταν το ιδιο... θα προσπαθησω να συμβιβαστω πια με την ιδεα ... το ταξιδι σου δεν εχει γυρισμο... και αλλοι εφυγαν για κανεναν δεν πονεσα τοσο για κανεναν δεν συνεχιζω να χανομαι στις σκεψεις μου για κανεναν ...... ομως ξερω εισαι καλα και ειμαι καλα Γιατι καθε μερα που περναει μακρια σου ερχομαι πιο κοντα σε μενα ερχομαι πιο κοντα σε αυτο που «ζω» σε ηθελα πλαι μου την πρωτομηνια που περασε και ξερω ησουνα ξερεις πως εκεινη την στιγμη την αφιερωσα σ εσενα ... και αν τωρα δακρυζω ειναι γιατι η χαρα ξεπερναει τα ορια της φαντασιας ... σου εχω ταξει πολλα ταξιδια σου εχω ταξει πολλα ονειρα και θα συνεχιζω να σου ταζω ... αν καποιος καποτε με ρωτησει ποιο ειναι το ιδανικο προτυπο ποιον ανθρωπο σεβομαι και θαυμαζω περισσοτερο πανω σε τουτο τον κοσμο η απαντηση θα ειναι «ΕΣΥ»... θαυμαζα ποναγα και για εναν αλλον ανθρωπο αλλα τα ματια μου ανοιξαν πια.... τον δρομο μας την μοιρα μας εμεις την διαλεγουμε οσο και δυσκολα ναναι παλευουμε και κανουμε εφικτα τα παντα .... το ειδες το ειδα κ μου το δειχνει καθημερινα εδω και 3 μηνες καποιος ακομα ... σημερα εμελλε να εχω και το εξαμηνιαιο που ομως εγινε ετησιο ραντεβου με τον γιατρο μου τι λες???? Θα την κλεισουμε την σουιτα η να πουμε καλο καλοκαιρι??? Μαλλον το δευτερο ε? Ετσι λεω και εγω ... και θα ειναι το πρωτο καλυτερο καλοκαιρι γιατι ξερω θα ερθουν και αλλα ... σευχαριστω λοιπον που ακομη ζεις για μενα κ σε ευχαριστω που με προσεχεις ... οσο για «ΣΕΝΑ» σευχαριστω που καθε μερα μαζι σου ειναι καλυτερη απο την προηγουμενη που καθε μερα μου αποδεικνυεις τι σημαινει τελικα ερωτας τι σημαινει αγαπη ... ξερω ειναι νωρις αλλα πλεον ειμαι σιγουρη οτι εμαθα ... συγνωμη για οσα «ασχημα» ετυχαν να ζεις μαζι μου κ μαλλον θα ζησεις και αλλα χιχιχι αλλα οσο εχω εσενα εχω και την επιρροη της τυχης σου κ τι ειπες? Αντεχουμε εμεις ε? Αντεχουμε σιγουρα !!!
http://www.youtube.com/watch?v=u7lq9Y7au8w
δεν εχω αλλα δακρυα μοναχα ενα χαζο χαμογελο ...
θυμαμαι ...

24.5.09

Ορκιζομαι μωρο μου και τρελαινομαι !!!


Ορκιζομαι μωρο μου και τρελαινομαι!!!

Την αλλη Δευτερα παιρνω το χαρτι

Ορκιζομαι , ορκιζομαι

Ορκιζομαι μωρο μου και τρελαινομαι

Την αλλη Δευτερα εχουμε γιορτη !

Ειχε δικιο οποιος ειπε πως ο,τι θελεις πολυ βγαινει παντα αληθινο

Στο ονειρο αυτο ζησαμε ολοι στο ονειρο αυτο δεν υπαρχουν ορια

Και εγω επιτελους καλλιο αργα παρα ποτε ΤΟ ΖΩ!

Ειχες δικιο < εσυ εκει > ελεγες ποτε τιποτα δεν ειναι τυχαιο

Σιγουρα τιποτα δεν ειναι, ανθρωποι φυγανε αλλοι ηρθανε αλλοι μεινανε

Εγω ομως ειμαι ακομα εδω κι αυτο το καλοκαιρι να λεω γεια παω να ζησω

Να υπαρχω και ζω μονο για κεινον για μας δεν υπαρχει αντιο

Γιατι μαζι φτιαχνουμε ιστορια στην αγαπη και στην ευτυχια

Γιατι ενα χαμογελο που εχασα καπου καπως το τελευταιο καιρο το ξαναβρηκα

Και αν κλαιω μη με φοβασαι μη τρομαζεις ματια μου ολα για καλο γινονται

Ο χρονος τα λυνει ολα ισως δεν τα γιατρευει αλλα κατι γινεται ...

Και εγω θα μαι παντα η αποδειξη του εναντιον

Εγω μεγαλωσα αντιδρωντας κ εδω αντιδρω γιατι και η χαρα μοιραζεται

Και η χαρα εκφραζεται με λεξεις ισως λιγες γιατι τα συναισθηματα ειναι τοσα

Ενα ονειρο εφυγε,εγινε ενα αλλο το μεγαλυτερο ονειρο απ ολα ερχεται σε λιγους μηνες.... και δε με νοιαζει τι θα γινει σβηνω το φοβο της μοναξιας

Οχι δεν την θελω αλλα παταω γερα κ ας μην ειναι παντα η γη απο κατω...

Γιατι εγω ετσι ειμαι ετσι κανω κ ετσι θα ειμαι !!!

ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΣΟΥ !!!!!!!!

Ορκιζομαι μωρο μου και τρελαινομαι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Και τρελαθηκα μαζι σου και ερωτευτηκα καλως τα δεχτηκα <3


Μια χαρτοριχτρα ειχε πει πως στο 9 θα ειμαι ευτυχισμενη !


http://www.youtube.com/watch?v=9Uvhh8dInyw


Αντε γεια μας !

17.3.09

Οι αισθησεις μου


Σαν ακουω την φωνη σου λεξεις γνωριμες ηχουν στ αυτια μου
Σαν αισθανομαι την αφη σου χαδια κατακλυζουν ολο μου το ειναι
Σαν γευομαι εσενα ειναι σαν να γευομαι πρωτη φορα
Σαν σε βλεπω μου διωχνεις καθε μου σκοταδι
Σαν μυριζω το αρωμα σου η πιο γλυκια αναμνηση σου εχει ηδη χαραχτει...
Ολες μου τις πεντε αισθησεις εσυ εχεις κυριευσει
Ολες μου τις δυναμεις τις εκανες πιο δυνατες

Ολες μου τις επιθυμιες πλαι σου μπορω και θελω να τις εκπληρωσω

Ολα μου τα ονειρα ξαφνικα αποκτουν σημασια

Ολες μου οι σκεψεις δεν ειναι πια κρυφες τις μοιραζομαι μαζι σου

Ομως ολα αυτα ειναι τοσο λιγα
Ομως καμια λεξη

Καμια φραση

Δεν εκφραζει αυτο που νιωθω ....

Γιαυτο απλα θα το ζησω ..... μαζι σου ....


Σ ευχαριστω !

12.3.09

Αφιερωμενο να πειτε σε εκεινον .......


Σημερα η μαλλον εδω καιρο καποιος αγαπημενος μου ζητησε να γραψω κατι αισιοδοξο κατι που να πηγαζει απο μεσα μου κ να εκδηλωνει την χαρα μου κ τα ολα οσα νιωθω ..... εχει δικιο πολυ μαυρη μαυριλα εδω μεσα αλλα πλεον ειμαι καλα κ

Την καθε επομενη γραμμη του την αφιερωνω και του υποσχομαι συντομα μια σωστη συναντηση τα λεμε επι ωρες οπως τοτε που γνωριστηκαμε πριν παρουμε κ οι 2 μας τον «στραβο» το δρομο .... χιχιχιχι

Λοιπον θα ναι σαν να κανω διαλογο μαζι σου αυτη την στιγμη ...

Ξερω μου ειπες τις προαλλες αλλαξα απο τοτε που με γνωρισες , αλλη κοπελα ειδες εκεινο το βραδυ στο νησι της Παρου αλλη βλεπεις τωρα , δεν αλλαξα ομως φιλε μου

Η ιδια ειμαι απλα συνηλθα απλα τα σβησα ολα οσα εκεινα ποναγανε κ κραταγανε πισω εμενα στοιχειωμενη ..... ειχες δικιο που ελεγες αλανι η Μαχη αλανι ειμαι ακομη

Αλλα ωριμο αλανι πια αλητακι οπως παντα αλλα οχι οπως τοτε ... οχι βυθισμενη στα λαθη στα παθη και στην ζωη που αλλοι ηθελαν να ζησω ...

ΤΩΡΑ ΖΩ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΖΩΗ !!! και την ζω οπως θελω εγω....

Εισαι απ αυτους που ξερει ποια ειναι τα ονειρα μου και μαζι με τον jose και την αλλη μας φιλη την molinari τον μαιο τι ειπαμε ρε τρελο??? Στα Προπυλαια θα τα σπασουμε ολα μα ολα ομως !!!!!!! γιατι εμεις ρε ξερουμε να περναμε καλα εισαι ο πρωτος που γνωρισα πριν την αλλαγη μου και με βοηθησε να δω πραμματα καταστασεις και ανθρωπους σωστα ... εισαι λιγο κυνικος αλλα πολυ λογικος αλλα ξερω πως μεσα σου κρυβεις ο,τι και εγω μια μεγαλη ευαισθησια κ ενα μεγαλο παιδι ..... οταν εγω σου ελεγα για τι εχω ζησει μου ελεγες μακαρι να ερωτευτω και εγω καποια στιγμη δεν ξερω αν ηρθε η στιγμη αυτη για σενα αλλα ειμαι σιγουρη θα ερθει .....

Μου ειπες δυο ανθρωποι δυο φιλες μου μη τις χασω ποτε αυτες θα με βοηθησουν στον σωστο το δρομο ναι αυτες τις ξερεις ζορζετακι κ ρενουλα αυτες ελαμψαν ξανα το χαμογελο μου αυτες με εκαναν να βρω την αξιοπρεπεια μου την νηφαλιοτητα μου τον εαυτο μου αυτες μου εδωσαν ξανα ζωη ..... κ ξερεις ποιο ειναι τ αστειο ε?

Τι εγινε φετος στις 19 οκτωβρη???? Εσυ ειχες γενεθλια, μαζι σου και εγω γιατι τοτε γνωρισα την φιλεναδιτσα μου το ζορζετακι ........ ειδες ημερομηνια σταθμος !!!!

Εμαθα γυριζεις το hostel no 3 ? εεεεεεεεε??? Απ τν μακρυνη βουδαπεστη ... ωραια θα μου στειλεις καμια κοπια ε? Στην καλη σου την φιλη ε??? Κ στην ρωμη θελω μια θεσουλα στις βαλιτσουλες si raggazzo mio?? Mi piace roma mi piace tutta l’Italia anche bergamo !!! non tu viene a bergamo? Ma perche ??????? xaxaxaxaxa

Και αν ακομη δεν καταλαβες Περι μου αποκλειστικα αφιερωμενα σε σενα

Επειδη το ζητησες !!!

Cya in fox … n in villa!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=eZSKwGkeT-8
never miss a beat my friend !!!

Και επονται και αλλες αφιερωσεις για εναν που ηρθε ξαφνικα στην ζωη μου

Και την αλλαξε ριζικα κ την ομορφυνε οσο κανεις αλλος ... σε ευχαριστω ματακια μου γλυκα !!!!! ξερεις εσυ .......... <3


http://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8
αφιερωμενο στο νινι μου που ξερω οτι του αρεσει!!!

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...