3.5.08

Δες με! Πεταω ...


Ανοιγω διαπλατα τα φτερα μου να πεταξω μακρια σου να νιωσω ξανα ο εαυτος μου να χρωματισω τη ζωη μου να ζωγραφισω το χαμογελο μου ομως ΠΑΛΙ ΧΑΝΟΜΑΙ. Γλιστραω σιγα σιγα αλλη μια φορα σ εσενα. Θελω να πιστευω θα τελειωσει. Θελω να πιστευω δε θα μετρησω νεες πληγες. Ειναι γλυκος ο πονος κοντα σου και μενω εδω να σε βλεπω να σε σκεφτομαι δακρυζοντας.Ανοιγω ξανα τα φτερα μου ειναι πικρο το φιλι του αποχωρισμου.Μουντα τα χρωματα.Βουβες οι μελωδιες.Πεφτω και χτυπαω. Τραυματιζομαι.Πια δεν ειναι ερωτας. Ειναι βασανιστηριο. Τη ζωη μου συνεχιζεις να οριζεις.Εισαι ο αερας μου. Οπου παω σε σενα καταληγω. Εισαι το τελος μου. Νεα αρχη ΟΧΙ.Οριζοντας καθαροςΠΟΥΘΕΝΑ.Λαθη δικα μου λαθη δικα σου.Πληγωνω,πληγωνομαι αθελα μου.Εγω γινομαι εσυ.Εσυ ομως δε γινεσαι ποτε εγω.Εγκλωβισμενη σ ενα αδικο αδιεξοδο.Θελω να πω Σ'ΑΓΑΠΑΩ πλεον δεν εχει νοημα.Παγιδα αυτο που ζουμε.Φαυλος κυκλος.Εδω σ αφηνω.Οχι για πολυ.ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΣΥ,ΕΓΩ,ΕΜΕΙΣ . ΑΝΟΙΓΩ ΞΑΝΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΟΥ.Μια αλλη προσπαθεια.Ισως αυτη τη φορα με λυπηθεις. Δεν ειναι οικτος. Ισως μ αγαπησεις,μ αφησεις να ζησω.ΙΣΩΣ.ΛΟΙΠΟΝ??? ΔΕΣ ΜΕ,ΠΕΤΑΩ !!!

17.4.08

Life is simple ... Just learn to live !!!


Ειναι ομορφη η ζωη . Οταν ενα σημερα ξημερωνει καθε που λες καλημερα , οταν ενα αυριο ερχεται καθε που λες καληνυχτα,οταν τη μυρωδια του θαλασσινου αλατιου οσφραινεσαι, οταν τη γευση του γλυκου κρουασαν γευεσαι, οταν το χαδι στο μαγουλο απ τον αγαπημενο σου νιωθεις, οταν οι φωνες των παιδιων απ τη γειτονια ακουγονται, οταν το αερακι φυσαει ορμητικα αντιθετα τα μαλλια σου, οταν το τραγουδι σου ρυθμικα παιζει, οταν τα ονειρα γινονται ολο και πιο τρελα , οταν το βροχερο φιλι σου ακουμπαει τα χειλη μου, οταν η καρδια χτυπαει ολο και πιο γρηγορα στην οψη σου, οταν παιρνεις αριστα στο μαθημα, οταν το τηλεφωνο χτυπαει και στην αλλη γραμμη ηχει η φωνη της αγαπημενης σου φιλης, οταν οι εικονες στο ταξιδι ειναι πολυχρωμες και καθολου στατικες , οταν οι αναμνησεις ομορφες και αν ειναι σε κανουν να δακρυζεις απο νοσταλγια, οταν το χαμογελο σου λαμπει ζωντανια , οταν ο ηλιος παντα ανατελλει, οταν η γη συνεχιζει να γυριζει, ειναι ομορφη η ζωη. ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΜΑΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ. Η ρουτινα ειναι ομορφη γιατι μεσα απ τη συνηθεια της , εκπεμπουμε την αναγκη για ζωη. Τα ιδια κ τα ιδια ειναι ομορφα γιατι αυτα μας ωθουν στο καλυτερο. ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΖΩΗ. LIFE IS SIMPLE JUST LEARN TO LIVE !!!

6.3.08

"Nα προσεχεις κουκλι μου"


Μια μερα χθες κ το χαμογελο μου ξαναζωγραφιζοταν στο προσωπο μου.Ενιωθα πια τη ζωη μου ναναι παλι στα χερια μου.Εναμιση χρονο μετα κ ειχα σβησει καθετι που θυμιζει το ΠΑΡΕΛΘΟΝ.Την αλλη βδομαδα εχω ραντεβου με το γιατρο μου,εχω καλη διαισθηση.Η υγεια μου δεν θα ξανακλονιστει.ΣΩΜΑΤΙΚΑ ειμαι καλα.ΨΥΧΙΚΑ το παλευω ακομη.Τη τριτη ελυσα τα δεσμα μιας αγαπης.Ευχομουν παντα νασαι καλα.Σ'ειδα 7μηνες μετα τον χωρισμο νασαι χαλια κ στεναχωρηθηκα γιατι καποτε ησουν ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΥ.Αυτη η συναντηση τη περιμενα τοσο καιρο κ ηρθε τη πιο καταλληλη στιγμη.Τιποτα δεν ηταν οπως παλια.Ουτε το φιλι σου ουτε το χαδι σου.Τιποτα.Ο "ΑΝΤΡΑΣ" μου δεν ηταν ο ιδιος.Για πρωτη φορα σου δινω την ευθυνη.Οχι δε σε κατηγορω για ο,τι μ εκανες , το ηθελα κ το επαθα.Σε κατηγορω ΜΟΝΑΧΑ για σενα.Για σενα που στα 27 σου χρονια συνεχιζεις να καταστρεφεις τη ζωη σου κ πια ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ.Ναι εχεις περασει δυσκολα,το ξερω.Ομως ολοι μας απο καπου ξεκινησαμε ισως γι'αυτα τα δυσκολα θα επρεπε να παλευεις για να γινεις ευτυχισμενος κ εσυ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.Εγω εχασα τον εαυτο μου,τη ζωη μου,τους φιλους μου,την οικογενεια μου,την υγεια μου ΓΙΑ ΣΕΝΑ.Κουραστηκα ενα χρονο να μπαινοβγαινω στα νοσοκομεια στα χειρουργεια να παιρνω φαρμακα για να σταθω στα ποδια μου.Τα χασα ολα επειδη σ'ηθελα.Σ'αγαπουσα κ ΑΚΟΜΗ σ'αγαπαω.ΠΑΝΤΑ θα σ'αγαπαω.Αλλα συγχωρεσε με,ΑΓΑΠΑΩ πολυ περισσοτερο ΕΜΕΝΑ.Δε με αξιζε ολο αυτο που συνεβη αν κ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γιατι γνωρισα τα ορια μου. Θυμωνω ομως με σενα θυμωνω καθε τοσο και πιο πολυ γιατι εσυ εχεις την υγεια σου , ο,τι πιο πολυτιμο αλλα συνεχιζεις να αρπαζεις καθε ευκαιρια αυτοκαταστροφης.Λοιπον,ξερεις κατι???Ειμαι αδυναμη αλλα ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ .Εσβησα τις φωτογραφιες σου απ το κινητο μου απ τον υπολογιστη μου.Μετα ισως σβησω κ τα μνμ σου.Εν καιρω θα σβησω κ το τηλ σου.Αν κ 7 μηνες τωρα ουτε μιση φορα δε σχηματισα τον αριθμο για ν ακουσω τη φωνη σου κ ομως προχθες την ακουσα.Μυρισα το αρωμα σου.Ειδα τα ματια σου πισω απ αυτα τα μαυρα μεγαλα γυαλια. Ειδα τα χερια σου να τρεμουν απο αμηχανια τον αναπτηρα π σ ειχα κανει δωρο να γλιστραει μεσα στην τσεπη σου.Ειδα πολλα ομως δεν ειδα ΠΟΥΘΕΝΑ τον ανθρωπο που ερωτευτηκα κ ετσι ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ.Σε αφησα να φυγεις.Γιατι ο "ΑΝΤΡΑΣ" μου δεν υπαρχει πια.Σιγα-σιγα ξεθωριαζει κ η αναμνηση σου.Στο κατωφλι μου ΣΙΓΟΥΡΑ θα σε ξαναδω ομως ΔΕΝ ΘΑΣΑΙ ΕΣΥ θαναι ενας αλλος.Ενας αδυναμος,χαμενος στο κοσμο του ανθρωπος.Θα μου ειναι αγνωστος.Αδιαφορος.Και ισως πια να μη τον νοιαζομαι.Και μοναχα οταν ακουω το τραγουδι σου "ΤΙ ΣΟΥ ΔΩΣΕ Η ΖΩΗ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ" και τοτε δε θα ξανακλαψω θα γελασω μοναχα ειρωνικα .Εσυ ισως αναρωτηθεις αφου σ'αγαπαω γιατι πλεον σου φερομαι επιθετικα??? Στο ξαναειπα πια αγαπαω περισσοτερο εμενα.Γιατι απλα αυτη ειναι η ΑΜΥΝΑ μου!!!

18.2.08

Σε θυμιζει ...


Ξυπνας πρωι και σου μοιαζει νυχτα
Νυχτα ειναι η ζωη σου
Η ζωη σου που φυσαω πνοη
Πνοη μες στα ονειρα σου τα στοιχειωμενα
Στοιχειωμενα απο μια αχαρη μορφη
Μορφη που παει και ερχεται

Ερχεται και φευγει και δε σε αφηνει

Δε σε αφηνει να ηρεμησεις και να προχωρησεις

Να προχωρησεις στο διαβα που εσυ οριζεις
Οριζεις τον πονο και την θλιψη
Θλιψη που κατακερματιζει καθε επιθυμια
Καθε επιθυμια και καθε προσπαθεια

Προσπαθεια για φυγη

Για φυγη απο το χαωδες απειρο
Απειρο που θα συναντησεις μια ευχη
Ευχη για ευτυχια και για απελευθερωση
Απελευθερωση ψυχης αυτο σιγοψιθυριζεις
Σιγοψιθυριζεις και συντομα θα φωναξεις
Θα φωναξεις δυνατα ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ
Ειμαι καλα το στοιχειο εχει φυγει
Εχει φυγει και δεν ξαναγυρνα

Δεν ξαναγυρνα γιατι το νικησες
Νικησες και κερδισες παλι την χαρα
Χαρα σου η χαρα μου
Ευχη σου η ευχη μου
Καλως ηλθες και παλι
ΧΑΙΡΕ ΖΩΗ !!!

Μη με ρωτας αν η αγαπη ανασταινει μ ειπε καποιος καποτε το ειδε να συμβαινει

Μα δε ξέρω αν με μισείς , θα πεθάνω αν θα χαθείς Μα δε ξέρω αν μ'αγαπάς , πες μου μη με τυρανάς ...

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...