6.12.08

Σαββατο βραδυ διαβαζοντας ...


Γιουχουυυυυυυυ , τι κανεις? Καλα εισαι??? Καιρο εχω να σου γραψω κ τωρα σαββατο βραδυ η κλασσικη party animal ειπε ν αραξει λιγο να λιωσει στο πισι της και να διαβασει λιγο ιταλικουλια μεγαλωνω και αλλαζω ....... προς το καλο ομως....λοιπον χαιρομαι χαμογελαω κ ας ποναει ολο μου το σωμα απ τν ελεεινη κουραση της εβδομαδας που εμφανιζεται τωρα αυτες τις στιγμες τις μοναχικες που σου γραφω .... ουπς ρε φιλε τι μαλακια ειπα??? Ποιες μοναχικες... ειμαι στην καλυτερη φαση εβερ ...
Ξερεις γιατι????? Η διαφημιση λεει ο οτε μας ενωνει .. εμενα μ ενωσε το φατσοβιβλιο 7 χρονακια επειτα με την καλυτερη μου παιδικη φιλη ... παραμενει το ιδιο αθωα αλλα εξυπνη το ιδιο γλυκια και ομορφη το ιδιο ζουζουνιαρα,παιχνιδιαρα,το ιδιο παιδακι κοριτσακι (αλλα ειναι υπευθυνη γυναικα ομως για τους μεγαλους) που γνωρισα οταν ημουν 7!!! Αυτο το κοριτσακι μου χαμογελαει ακομα κ μοιραζεται το σουβλακι κοτοπουλο ενω περπαταμε στο γκαζι και γελαμε οταν λεμε «σημερα περασαμε ωραια στο εκει που δεν ξεραμε τι ειναι» αλλα το καλυτερο ειναι ενα ...καιρο ειχα να φερθω οπως τοτε στο σχολειο που περπαταγανε αγκαζε οι φιλες που αγκαλιαζαν η μια την αλλη καιρο ειχα να νιωσω παρεα ....
Σκεφτομαι τι συνεβη το προηγουμενο σαββατο ξημερωματα στις 3 παρα εικοσι εφυγες τοσο ξαφνικα δεν ημασταν ποτε κολλητοι αλλα ενιοτε λογω της αλλης μου αιωνιας αγαπης καναμε παρεα ... οταν εμαθα ο,τι εμαθα εχασα την γη κατω απ τα ποδια μου ομως δεν ημουν μονη ... οκ το γαιδουρακι κοιμοταν κ λιγο αισθανθηκα να χανομαι αλλα θυμαμαι την αλλη μερα τα δακρυα κρυφτηκαν πισω απο τα γελια μας εκει που δυο γουλιες κρασι μας εκαναν ολες μαζι με ροδοκοκκινα μαγουλακια... με βοηθησατε να στολισουμε το δεντρακι δυο χρονια ειχα ξεχασει την συνηθεια αυτη δυο χρονια ειχα ξεχασει τι παει να πει γιορτες.... τι παει να πει αληθινες στιγμες, φιλια, αγαπη, αλληλοεκτιμηση, προσφορα, παρεα, ανιδιοτελεια... ομως το βρηκα στις παλιες μου συμμαθητριες και φιλες.
Εκει βρηκα πως η μαχουλινο δεν ειχε αλλαξει ποτε οι γυρω της ως τωρα την ηθελαν αλλιως αλλα αυτοι που την ηξεραν χρονια δεν την εκαναν να νιωθει ασχημα που στο βαθος παρεμενε παιδακι. Εκει καταλαβα πως και αυτος που αγαπαω ως τωρα ναι μεν μ' ηθελε οπως με γνωρισε αλλα εγω πλαι του αλλαζα και αυτο δεν αρεσε σε κανενας μας.... συνηθισα στην ιδεα του εμφανιζεσαι-εξαφανιζεσαι σταματησα να σε σκεφτομαι και να σε ποθω αλλα παντα συνεχιζω να σε αγαπαω .... ανακαλυπτω ομως πλεον τι θελω .
Θες να μαθεις τι ειναι αυτο η σιγα που σε καιει? Δν σε καιει? Εμενα ομως με καιει ... νιανιανιανια ... ζητησα απ τον αη βασιλη και ναι υπαρχει φετος να μου φερει εναν νεο σεξυ ερωτα και μαλλον μου τον εφερε ηδη (καλα προσγειωσου τωρα μην χαιρεσαι τοσο) ζητησα παππουτσακια ρουχαλακια τσαντακια κοκκαλακια παιχνιδακια στολιδακια σοκολατακια ζωακια αρκουδακια ζητησα του κοσμου τα πραμματα αλλα και να μην μου τα φερει εγω απλα θα τον ευχαριστω αρκει να μου φερει την φαμιλια μου αγκαλια ενα λουλουδι στην γιαγιακα μου ενα ονειρο με χαρουμενες εικονες και ενα απογευμα στο σπιτι στην ναυπακτο α και εναν περιπατο ακομη σαν αυτο με το ζορζετακι σημερα οταν στο γκαζι δεν εχει φωτα αλλα εχει συννεφια κ φαινονται πιο καθαρα παρα ταυτα οι σκουριασμενες αλλα γεματες χρωμα συνοικιες.... και ξερεις κατι ειμαι σιγουρη οτι θα μου τα φερει!!!!
Εχω ομως ενα πιο μεγαλο θελω 7 χρονια παλης με τομους βιβλιων θα μου φερεις αγκαλια ολους τους φιλους μου σε εκεινο τον νεοκλασσικο χωρο να προσπαθουν να αναγνωρισουν την αφανα μου με το χερι ψηλα να ορκιζεται εις λεξεις ελληνικες για χαρη γαλλικων??? Εεεεεεεε?????? Ελα μη μου το στερησεις αυτο. Οσι τωρα που διπλα μου εχω μονο ανθρωπους που μ αγαπανε.
Πηρα και χθες ενα φορεματακι 110 ευρουλακια και αυτα επειδη ενα κοπλιμεντο αξιζε πολυ περισσοτερα απ αυτο. Γυρισα να το ξανα εχω αλλα ελειπες δεν πειραζει δεχτηκα το ενα μου αρκουσε εκεινο. Αη βασιλακο θα σου ζητησω και αλλες χαρες και αλλα δωρα με αγαπας? Και βεβαια με αγαπας? Γιαυτο τι θα κανεις για μενα? Θα με βοηθησεις να βοηθησω το γαλλακι μου να μεινει παντα παιδι? Με το μπερεδακι του κ μ ενα μπουφαν να μην κρυωνει ? να τρωμε ολες μαζι σαν ξελιγωμενες μπισκοτοπιτα και αγαπες στα σερμπετακια? Να ζουμε συνεχεια χαζοχαρουμενιαρικα? Γιατι βαρεθηκα να ειμαι παρτυ ανιμαλ ... βαρεθηκα να πινω απλα για να μεθαω ... εμαθα να μεθαω χωρις να πινω.εμαθα να ζω χωρις να ρισκαρω.βρηκα αλλο ρισκο πιο ομορφο απο εκεινο στν κοψη του ξυραφιου.
Εχασα εχασα εχασα χαθηκα χαθηκα χαθηκα επεσα επεσα επεσα πατος πατος πατος τρεις φορες απ ολα κ τα ενιωσα πιο δυνατα απο ποτε. Τωρα βλεπεις εκει ψηλα??? Εκει ειναι ενα αστερι λαμπει ειναι για καθεναν που φευγει ταξιδακια εκει ειναι και ο πισπιριγος και μας λεει να χαμογελαμε θα ξαναγυρισει θα μας προσεχει ολους.θετικη ενεργεια οπως λεει και το κυβελακι. Οπως λεει και χωρις μοτιον μπλιαχ μπλιαχ μπλιαχ... χυμος βυσσιναδα ειναι καλυτερος. Χεχεχε.
Ξες κατι? Κοντευουνε γιορτουλες. Και δεν εχω τοσο χρονο οσο ηθελα να κανω οσα ηθελα. Μονευ? Ποιος νοιαζεται? Το γκαζι και το ψυρρη δεν θελει μονευ!!!η πλατεια της νς ο φλοισβος δεν θελει μονευ!!! Η αγαπη δεν θελει μονευ...χρονο θελω να ΖΩ!!! Τωρα που ειμαι ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ !!!
Ρενουλα μου-γαλλακι tnx που εισαι αυτη που εισαι και ησουν παντα. Σαγαπαω παρα πολυ πολυ πολυυυυυυυυυυ!!!

Μαρινακι ασε κανα σοκολατακι και για μενα ε??? Και αφου σαρεσε η ναυπακτος συντομα ξανα ολες μαζι.


Ζορζετακι μου ευχαριστω που με την θετικη σου ενεργεια με βοηθας να εκπληρωνω στοχους και ονειρα.

Θεωνακι μου συνεχισε να εισαι τοσο λουτρινο και ζουζουνιαρικο πλασματακι και θα κανω κομμα μαζι σου να διωξουν τον ξεφτερακι απ την νοηματικη χαχαχα

Δριδρικουλινακι-θα κανουμε μπολικες βολτουλες μαζι ριαλ κ μη ριαλ.

Μαρουλιτακι.... δεν εστειλα σημερα το παρελθον δεν το σκαλιζω με αγαπαω πια. Εκεινον οχι. Και ας γιορταζει θα παω εγω ντουμπαι εκεινος μπαι μπαι. Λοβ γιου τοο.
Και σε εσενα πισπιριγο αφιερωνω αυτο
http://www.youtube.com/watch?v=RJj3-qnEf5Y

http://www.youtube.com/watch?v=n9DCuh01xGc

Para3eno paixnidi einai h zwh tn klepsydra na gyrnousa ki oti bgei arkei na 3anarxizan ola ap thn arxh ...

Πισπιριγο χαμογελαω για σενα ρε ....

Υ.Γ:

Ταδε εφη κωνσταντινος βητα
Ταξιδεψε με οπου εσυ πιστευεις Ειμαι τυφλος και μονο εσυ το ξερεις Τα πιο ομορφα πραγματα χανονται γρηγορα Ανθρωποι,συννεφα,το μελανι στα ποιηματα Ποσο παραξενα χτυπαει τωρα η καρδια μου Υπαρχει αδικο εξω απ’ τα ονειρα μου Θυμαμαι στα ματια σου να σχηματιζεται το απειρο

.....

Και τωρα παω να διαβασω ιταλικουλια.

<3 

31.8.08

Ενα ακομη φθινοπωρο ερχεται ...


Ναι πια δεν ειναι ψεμμα. Μ ια βδομαδα τωρα το νιωθα. Αντιο καλοκαιρι. Τελος εποχης. Τη θεση σου τη πηρε το φθινοπωρο. Και παλι ο χρονος σταματαει. Η ρουτινα επιστρεφει. Η χρονικη εποχη που μισω. Περισσοτερο απο καθε αλλη. Οι πρωτες ψιχαλες επεσαν. Με βασανιζουν . με καταθλιβουν . θυμιζουν τη μοναξια μου. Και οτι μεσα απ αυτη πρεπει να βγω δυνατη. Ειμαι 3 βηματα μακρια απ το ονειρο. Λιγοι αναγνωριζουν ποσο σημαντικο ειναι για μενα. Λιγοι καταλαβαινουν οτι μεσα απ αυτο περναω σε μια αλλη ζωη. Σε μια ζωη που παλευω χρονια να ζησω. Θελω τοσο ν αγγιζω τους στοχους μου. Αργα η γρηγορα θα τα καταφερω. Ομως η χαρα θαναι μονοπλευρη. Οι κλησεις παραμενουν αναπαντητες. Εσυ που μου δωσες ολο αυτο τον τελευταιο καιρο κουραγιο να προχωρησω εσυ δε θασαι εδω. Να χαρεις με μενα. Να με θαυμασεις. Να δεις το χαμογελο του ξανθου σου αγγελου. Παραξενο. Περιεργο. Το τελος εχει ερθει εδω και καιρο. Πολλες ομως οι αποριες. Πολλες και οι ερωτησεις. Και ολες ρητορικες. Ηρθε λοιπον ο καιρος της προσαρμογης . πρωτη φορα ειναι τοσο δυσκολο. Πρωτη φορα ειναι τοσο αγνωστο. Εχω να αποδειξω πολλα. Εχω να κανω πολλα. Σε 3 μηνες κερδισα και εχασα. Ποσο ομορφα και ανελπιστα καλα ξεκινησε ο ιουνιος ποσο ασχημα και προσγειωμενα τελειωσε ο αυγουστος. Ανθρωποι με ταξιδεψαν και ανθρωποι με γειωσαν. Πηγα αλλη μια φορα να με χασω. Δε πειραζει. Συνεχιζω να με ανακαλυπτω και να επαναπροσδιοριζω. Τους ευχαριστω ολους. Χιλιες φορες να κυλανε τα δακρυα μου κ ας ειναι για λογο θλιβερο παρα ενα υποκριτικο χαζο χαμογελο να διακοσμει το προσωπο μου...

Ο «ξανθος αγγελος»

Η «ψυχουλα»

Η «αφανα»

Χαθηκαν,κρυφτηκαν για λιγο ...

Η bataille, η lotre ομως ειναι παντα εδω !!!

We ‘ re gonna rise rise rise … keep on rising ;)

I think I’m just crazy
No need to fight against my feelings
Because the life is not depressing … NO STRESS !!!

AND IN THE END NOTHING REALLY MATTERS CAUSE LIFE IS SHORT

AND YOU ‘ RE SO SWEET CAUGHT IN A DREAM GUILTY BY ADDICTIONS

I WANT IT ALL BEFORE I LEAVE <3

xxx

9.6.08


Περασε ενας χρονος και ομως μου φαινεται σαν χθες π εφυγες ... εφυγες , ακομη να παραδεχτω πως σ εχασα ... ειναι δυσκολο να αποδεχτω τον θανατο ησουν ο αγαπημενος μου ανθρωπος ... πολλοι θα πουν δεν ειμαι η μονη που χανει καποιον δικο της πολλοι θα εχουν δικιο ομως εσυ για μενα ησουν η ζωη μου, στο δρομο σου μεγαλωνα κ εχτιζα τα δικα μου ονειρα ... κοντα σε εσενα εμαθα ενιωσα εζησα ... ζω ακομη, αυτη ειναι η μεγαλη αληθεια, ζω, παλευω να ζησω . Εκανα μηνες να χαθω ξανα στον υπνο μου να κλεισω τα ματια μου και να ονειρευτω , το ιδιο μου το σπιτι εγινε πεδιο πολεμου για μενα, αλλαξα τον χωρο σου για να μην παγιδευομαι στις αναμνησεις, Αδικος κοπος. 23 χρονια δεν σβηνονται τοσο ευκολα . Ισως και να μην θελω να σβηστουν. Ψαχνω να δω γιατι φοβαμαι να αντικρυσω τον θανατο οταν σκεφτομαι πως πηρε και εσενα. Αφου γνωριζω πως εκει στην απεναντι οχθη, που λενε, εχεις βρει την γαληνη σου... προσπαθω να συνειδητοποιησω τις απωλειες ψυχικες υλικες ειναι πολλες θελω να γεμισω το κενο π εμεινε πισω , οχι δεν φταις, καλα εκανες και εφυγες ... ενα χρονο επειτα κ ολα εχουν αλλαξει τιποτα δεν ειναι οπως παλια τιποτα δεν ειναι ιδιο ... χανοντας σε, εχασα κ τον εαυτο μου αλλη μια φορα εχασα καθετι που παλευα χρονια να κτισω , εχασα κ τον μεγαλυτερο μου ερωτα ... ποσα λαθη ποσα παθη ποσες ατυχιες ποσες δυστυχιες ολες μαζι ... εμεινα μονη μου. Ν αγναντευω την αγαπημενη μου θαλασσα του φλοισβου να περπαταω στα σοκακια της ναυπακτου π χορευα κ τραγουδουσα να θυμαμαι τα λαμπερα φωτα στους δρομους του παρισιου εκει ολα σχεδον αρχισαν κ εκει ολα γυρνανε. Η αγαπη εμενα παντα με ξενιτευει ποτε δεν με βρισκει στην ιδια χωρα. Ξερω πως μεθαυριο ειναι η γιορτη σου , σημερα ειναι η γιορτη «του» και σε λιγες μερες η δικη μου γιορτη... ξερω πως απο εκει ψηλα με αγαπας και προσεχεις τον ανθρωπο τους ανθρωπους που αγαπαω και οσα γεωγραφικα μιλια κ αν με χωριζουν απο αυτους. Καθε που ξαπλωνω σε νεα αγκαλια φοβαμαι , φοβαμαι πως τιποτα δεν ειναι αληθινο γιατι καθετι τοσο καλο στην δικη μ χρονοκαψουλα διαρκει ελαχιστα, πλεον ζω εστω για το λιγο σιγα σιγα η ΜΑΧΗ επανερχεται στην επιφανεια,κολυμπησε βαθια στο βυθο καιρος ομως να αναπνευσει ... «καποιος» της δινει παλι αυτη την ευκαιρια , «καποιον» τον ευχαριστω θερμα γι αυτο , ισως κ αυτη τη φορα ναναι για λιγο. Εμαθα ομως, δεν με νοιαζει, ζω για την στιγμη...για αλλη μια φορα δακρυα κυλανε στα ματια μου τα χειλη μου τρεμοπαιζουν οι αισθησεις μου μπερδεμμενες χαμενες ολοι παλι πανε και ερχονται τρεχουν κανεις δεν στεκεται λιγο να αναπολησει να σκεφτει να δει να ακουσει ... ΚΑΝΕΙΣ .Εχω αρχισει και νιωθω εγω οτι ειμαι η περιεργη η παραξενη ... γιατι? Επειδη θελω λιγη ηρεμια λιγη γαληνη για μενα ???

Νιωθω εγκλωβισμενη σε ενα ψεμμα σε ενα στορυ που δεν ειναι η δικη μου ζωη... ανυπομονω για την ωρα που θα επιβεβαιωθει η αγαπη που νιωθω κ νιωθουν για μενα , οχι δεν ειμαι απληστη. ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ειμαι , ΑΝΘΡΩΠΟΣ ειμαι. Και εχω αναγκη απο συναισθηματα ολων των ειδων.Η στασιμοτητα με κουρασε η αδιαφορια με εξουθενωσε και πλεον σηκωσα το κεφαλι ψηλα βαδιζω κ κοιτω το μελλον με τολμη .

Τελικα ο θανατος μ εμαθε και κατι χρησιμο , λοιπον , ειμαι η ζωη ειναι μεγαλη μη τη κανεις καρναβαλι...«μια χαζη ξανθια» κ ετσι ανεμελα περπαταω γελωντας κ σκεφτομενη «εσενα» π μ δινεις αυτη την ευκαιρια ... στον εορταζομενο ναναι παντα υγιης σε μενα κ σε «ο,τι» αγαπω ΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΔΕ ΜΕΝΕΙ ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΞΕΝΟΙ ΝΑΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ Κ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ... we gonna rise rise rise keep on rising … CAUSE SUMMER IS HERE !!!

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ... τιποτα δεν ειναι ιδιο κ τιποτα δεν ειναι οπως παλια μενει ομως ακομα ενα πεισμα π δν ειναι συνηθεια μοναχα ...

Γελα πουλι μου, γελα κι ειναι η ζωη μια τρελα !!!

11/06/07 χρονια πολλα !!!

3.5.08

Δες με! Πεταω ...


Ανοιγω διαπλατα τα φτερα μου να πεταξω μακρια σου να νιωσω ξανα ο εαυτος μου να χρωματισω τη ζωη μου να ζωγραφισω το χαμογελο μου ομως ΠΑΛΙ ΧΑΝΟΜΑΙ. Γλιστραω σιγα σιγα αλλη μια φορα σ εσενα. Θελω να πιστευω θα τελειωσει. Θελω να πιστευω δε θα μετρησω νεες πληγες. Ειναι γλυκος ο πονος κοντα σου και μενω εδω να σε βλεπω να σε σκεφτομαι δακρυζοντας.Ανοιγω ξανα τα φτερα μου ειναι πικρο το φιλι του αποχωρισμου.Μουντα τα χρωματα.Βουβες οι μελωδιες.Πεφτω και χτυπαω. Τραυματιζομαι.Πια δεν ειναι ερωτας. Ειναι βασανιστηριο. Τη ζωη μου συνεχιζεις να οριζεις.Εισαι ο αερας μου. Οπου παω σε σενα καταληγω. Εισαι το τελος μου. Νεα αρχη ΟΧΙ.Οριζοντας καθαροςΠΟΥΘΕΝΑ.Λαθη δικα μου λαθη δικα σου.Πληγωνω,πληγωνομαι αθελα μου.Εγω γινομαι εσυ.Εσυ ομως δε γινεσαι ποτε εγω.Εγκλωβισμενη σ ενα αδικο αδιεξοδο.Θελω να πω Σ'ΑΓΑΠΑΩ πλεον δεν εχει νοημα.Παγιδα αυτο που ζουμε.Φαυλος κυκλος.Εδω σ αφηνω.Οχι για πολυ.ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΣΥ,ΕΓΩ,ΕΜΕΙΣ . ΑΝΟΙΓΩ ΞΑΝΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΟΥ.Μια αλλη προσπαθεια.Ισως αυτη τη φορα με λυπηθεις. Δεν ειναι οικτος. Ισως μ αγαπησεις,μ αφησεις να ζησω.ΙΣΩΣ.ΛΟΙΠΟΝ??? ΔΕΣ ΜΕ,ΠΕΤΑΩ !!!

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...